مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 13:062018-09-05ورزشي

مأموریتم را انجام دادم و نوبت مسئولان است/ شغل و درآمدی ندارم


الیاس علی اکبری کاپیتان تیم ملی کوراش و تنها طلایی فدراسیون جودو، کوراش و جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران، هجدهمین طلای کاروان ایران را به نام خود ثبت کرد.

- گفت وگوی اختصاصی فارس با کوراشکار طلایی در بازی های آسیایی؛مأموریتم را انجام دادم و نوبت مسئولان است/ شغل و درآمدی ندارم الیاس علی اکبری کاپیتان تیم ملی کوراش و تنها طلایی فدراسیون جودو، کوراش و جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران، هجدهمین طلای کاروان ایران را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد افتخارآفرینان خراسان شمالی در بازی های آسیایی روز گذشته در بین جمع کثیری از مردم، خانواده ها، مسئولین و عاشقان ورزش وارد استان شدند و مورد استقبال باشکوه قرار گرفتند.

الیاس علی اکبری از خراسان شمالی، کاپیتان تیم ملی کوراش و تنها طلایی فدراسیون جودو، کوراش و جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران است؛ او در وزن 81 کیلوگرم توانست بااقتدار از سد حریفان خود بگذرد و مدال خوش رنگ طلا را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

سطح بازی ها را چطور دیدید؟ بازی های آسیایی از سطح بالایی برخوردار است چراکه هر 4 سال یک بار برگزار می شود و رنگ مدال بسیار اهمیت دارد و با یک برنز، نقره و یا مدال طلا رنکینگ یک کشور تغییر می کند و همچنین این بازی ها برای کشورها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریتم را انجام دادم و نوبت مسئولان است/ شغل و درآمدی ندارم

مأموریتم را انجام دادم و نوبت مسئولان است/ شغل و درآمدی ندارم