مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 10:252018-09-05ورزشي

رویینگ مردان ناکام بزرگ بازی های آسیایی/ بازنده های تمام عیار


در شرایطی که رویینگ زنان ایران در بازی های آسیایی عملکرد قابل قبولی داشت و خودی نشان داد رویینگ مردان ناکام بزرگ نام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرونده قایقرانی ایران با عملکردی غیرقابل قبول در بازی های آسیایی 2018 بسته شد اما در میان بخش های مختلف این رشته رویینگ مردان ناکام اصلی بود.

قایقران هایی که سال گذشته در قهرمانی آسیا مدال های خوشرنگی گرفتند در بازی های آسیایی حرفی برای گفتن نداشتند و یکی پس از دیگری مدال ها را از دست می دادند.

در کنار آنها محسن شادی هم باخت تا بازگشت تلخی به دنیای قهرمانی داشته باشد و بعد از دو طلا در دوره های قبلی امسال بدون حتی یک مدال بازگردد.

ماجرای ناکامی رویینگ ایران از زمانی کلید خورد که تیم موفق آسیا با یک مربی کاربلد به نام نیکولا جیوگا به جای اینکه توسط فدراسیون و مسوولان ورزش تحت حمایت قرار بگیرد اسیر حواشی مختلف شد.

جیوگا رفت و ترکش رفتن این مربی حرفه ای به قسمت های مختلف خورد و در نهایت نتیجه ای جز ناکامی نداشت اما موفق نشدن رویینگ مردان دربازی های آسیایی تنها تحت تاثیر این اتفاق نبود بلکه دلایل زیاد دیگری هم داشت.

شادی تصمیم گیرنده اصلی؟ محسن شادی که در زمان حضور جیوگانیک علاقه ای نداشت تا در اردوهای تیم ملی شرکت کند پس از رفتن او بازگشت و پارو زدن را شروع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویینگ مردان ناکام بزرگ بازی های آسیایی/ بازنده های تمام عیار

رویینگ مردان ناکام بزرگ بازی های آسیایی/ بازنده های تمام عیار