مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1397 ساعت 23:502018-09-04فرهنگي

بزرگداشت کلاری و مکری در آمریکا و فرانسه


حضور 4 سینماگر ایرانی در جشنواره کانادایی و برگزاری برنامه بزرگداشت محمود کلاری و شهرام مکری در نیویورک و فرانسه تازه ترین حضور سینماگران ایرانی را در عرصه بین المللی رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سینه ایران، نوزدهمین جشنواره فیلم کالگاری از 28 شهریور تا 8 مهر (19 تا 30 سپتامبر) در کانادا برگزار خواهد شد و فیلم های روزهای نارنجی ساخته آرش لاهوتی، 3 رخ ساخته جعفر پناهی، آموزش غلط کامرون پست ساخته دزیره اخوان و محصول آمریکا و یک چشم به هم زدن ساخته کیانا نقشینه و محصول آلمان در این جشنواره به نمایش در خواهند آمد.

بیست و چهارمین جشنواره فیلم عجیب از 14 تا 25 شهریور (5 تا 16 سپتامبر) در مرکز فرهنگی معتبر فروم دزیماژ پاریس برگزار خواهد شد و برنامه بزرگداشت شهرام مکری را با نمایش دو فیلم ماهی و گربه و هجوم و با حضور کارگردان برپا خواهد داشت.

شرکت فرانسوی Damned Films از ماه نوامبر پخش عمومی هجوم را در سینماهای فرانسه آغاز کرده و فیلم ماهی و گربه را نیز در شبکه خانگی فرانسه پخش می کند.

برنامه بزرگداشت محمود کلاری با عنوان چشم ایران، محمود کلاری فیلمبردار در موزه بسیار معتبر هنرهای مدرن نیویورک از 14 تا 30 سپتامبر (23 شهریور تا 8 مهر) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت کلاری و مکری در آمریکا و فرانسه

بزرگداشت کلاری و مکری در آمریکا و فرانسه