مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1397 ساعت 13:102018-09-04اقتصادي

برای تأمین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد


معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: در تأمین کالاهای اساسی مشکلی در استان نداریم و همانظور که قیمت مرغ روز گذشته 20 درصد کاهش پیدا کرد پیش بینی می شود قیمت کالاهای اساسی کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که ساعتی پیش در سالن جلسات معاونت اقتصادی برگزار شد، اظهار کرد: بحث بازار امروزه در همه محافل و خانواده ها وجود دارد و این به جهت ارتباط مردم با بازار است؛ چراکه بخشی از مردم تولیدکننده و بخشی مصرف کننده هستند.

وی ادامه داد: بازار نیاز به مراقبت ویژه دارد و تولیدکننده، توزیع کننده، مردم و دستگاه های نظارتی باید دست به دست هم دهیم تا از آن مراقبت شود.

معاون اقتصادی استاندار اعلام کرد: در تأمین کالاهای اساسی مشکلی در استان نداریم و پیش بینی می شود قیمت این کالاها کاهش یابد؛ همانند قیمت مرغ که یک ماه گذشته پیش بینی کاهش آن مطرح شد و روز گذشته قیمت مرغ به 8700 تومان رسید و در حال حاضر قیمت مرغ گرم در فروشگاه های زنجیره ای 8700 تومان و در بازار 9150 تومان است.

وی با اشاره به اینکه از بازار بی اطلاع نیستیم، عنوان کرد: در ماه جاری ایام محرم و فصل بازگشایی مدارس را پیش رو داریم که بازار پرمصرفی است و ما در تلاش هستیم با برگزاری نمایشگاه نیاز بازار را تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تأمین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد

برای تأمین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد