مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 16:052018-09-02ورزشي

چرا سردار آزمون به تیم ملی دعوت شد اما رحمتی نه؟


بررسی فهرست جدید اعلام شده از سوی کارلوس کی روش نشان می دهد بازیکنی که از تیم ملی خداحافظی کرده لزوما از این تیم کنار گذاشته نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر امروز (یک شنبه) فهرست جدید کارلوس کی روش برای نخستین اردوی تدارکاتی تیم ملی و دیدار دوستانه برابر ازبکستان اعلام شد؛ فهرستی که در آن شاهد اتفاقات جدیدی نسبت به جام جهانی 2018 روسیه هستیم.

از دعوت شدن وریا غفوری و کاوه رضایی که در آخرین لحظات شانس حضور در جام جهانی را از دست دادند گرفته تا حضور صادق محرمی که نشان می دهد سرمربی تیم ملی نسبت به مواضع قبلی خود کمی کوتاه آمده است.

کارلوس کی روش پس از کشیدن خط قرمز روی نام وریا غفوری عنوان کرد که روی این بازیکن به عنوان یک دفاع راست حساب کرده بود اما به خاطر این که وینفرد شفر او را در پست هافبک راست بازی داده جایی در تیم ملی نخواهد داشت اما حالا می بینیم وریا غفوری دوباره به تیم ملی دعوت شده تا شاهد عقب نشینی سرمربی تیم ملی نسبت به اظهارات سابقش باشیم.

البته شاید هم واقعا این بار وریا غفوری را به عنوان یک هافبک راست بازی بدهد.

اما نکته مبهم فهرست کارلوس کی روش، دعوت کردن سردار آزمون است؛ مهاجمی که پس از جام جهانی به خاطر فشارها و انتقادهایی که نسبت به عملکردش وجود داشت در یک خداحافظی اینستاگرامی جدایی اش از تیم ملی را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سردار آزمون به تیم ملی دعوت شد اما رحمتی نه؟

چرا سردار آزمون به تیم ملی دعوت شد اما رحمتی نه؟