مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1397 ساعت 19:062018-09-01دانش

طرحی برای رونق تحصیل در مناطق محروم/ کدام دانشجویان تخفیف شهریه 50 درصدی می گیرند؟


طرح تخفیف 50 درصدی شهریه در مناطق محروم با تصویب هیات امنای دانشگاه آزاد، توسط سرپرست این دانشگاه برای اجرا در سال تحصیلی جدید به واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور ابلاغ شد.

- وقتی شهریور به نیمه نزدیک می شود تب و تاب آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها را هم با خود به همراه دارد از ثبت نام تا انتخاب واحد و البته قصه تمام نشدنی سقف پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه ها!دانشجویان دانشگاه آزاد همواره درگیر شهریه در روز های منتهی به آغاز سال تحصیلی هستند که هرساله افزایشی در شهریه های ابتدای سال تحصیلی آن ها را غافل گیر می کند.

حال اما با تغییرات مدیریتی گسترده در این دانشگاه تصمیمات جدیدی در حوزه پرداخت شهریه برای دانشجویان گرفته شد که تخفیف شهریه مناطق محروم از جمله طرح هایی است که از بهمن ماه سال 96 با ابلاغ فرهاد رهبر، رییس سابق این دانشگاه مقدمات اجرای آن فراهم شده است.

بر اساس این طرح دانشجویان مناطق محروم و زلزله زده می توانند از تخفیف 50 درصدی پرداخت شهریه استفاده کنند.

دانشجویانی که مشکل مالی دارند باید بتوانند در دانشگاه تحصیل کنند البته قبل از اجرای این طرح ولایتی، رییس هیات امنای دانشگاه آزاد در خصوص علت این تصمیم دانشگاه آزاد اینگونه توضیح داد: افرادی که به واسطه مشکل مالی محروم از تحصیل بوده اند، تاکید داریم متناسب با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی برای رونق تحصیل در مناطق محروم/ کدام دانشجویان تخفیف شهریه 50 درصدی می گیرند؟

طرحی برای رونق تحصیل در مناطق محروم/ کدام دانشجویان تخفیف شهریه 50 درصدی می گیرند؟