مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1397 ساعت 13:052018-09-01سياسي

سه شنبه ای که «سیاه» نشد


سه شنبه 7 شهریور 97 یک روز مهم و تاریخی را برای قوه «مجریه» و قوه «مقننه» ثبت کرد، زیرا اتفاقی که در این روز افتاد تا قبل از آن تنها یک بار با شکل و محتوای متفاوت رخ داده بود.

- سه شنبه 7 شهریور 97 یک روز مهم و تاریخی را برای قوه مجریه و قوه مقننه ثبت کرد، زیرا اتفاقی که در این روز افتاد تا قبل از آن تنها یک بار با شکل و محتوای متفاوت رخ داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه سرمقاله روزنامه ستاره صبح می خوانیم: ماجرا از این قرار بود که در 24 اسفند سال 90 مجلس اصولگرای هشتم به دلیل این که رییس جمهور اصولگرا یعنی محمود احمدی نژاد که از پایگاه اصولگرایی به قدرت رسیده بود، به عقبه خود پشت کرده بود، تقریباً همه اصولگرایان در برابر او قرار گرفتند و کار به جایی رسید که نمایندگان مجلس از او سؤال کردند و او هم با دلخوری البته با یک کلیپ که مربوط به برادر علی لاریجانی، رییس مجلس بود در جلسه علنی مجلس حاضر شد و به سؤالات پاسخ داد.

حوادثی که در آن روز اتفاق افتاد به یکشنبه سیاه معروف شد، یکشنبه سیاه هر چند با تشنج همراه بود اما سرانجامش قانع شدن نمایندگان از توضیحات احمدی نژاد بود و البته حواشی فراوانی هم به دنبال داشت.

اما ماجرای سه شنبه خطابه به تعبیر نویسنده از جنس دیگری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شنبه ای که «سیاه» نشد

سه شنبه ای که «سیاه» نشد