مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1397 ساعت 09:352018-08-31بين الملل

پیشنهاد نخست وزیر اسپانیا به کلمبیا درباره مذاکره با ارتش «آزادی بخش ملی»


نخست وزیر اسپانیا در جریان سفر خود به کلمبیا اعلام کرد که برای حمایت از پیشبرد فرایند صلح میان دولت بوگوتا و گروه شورشی چپ گرای موسوم به ارتش آزادی بخش ملی (ELN) دست به هر اقدام لازمی می زند.

- پیشنهاد نخست وزیر اسپانیا به کلمبیا درباره مذاکره با ارتش آزادی بخش ملی نخست وزیر اسپانیا در جریان سفر خود به کلمبیا اعلام کرد که برای حمایت از پیشبرد فرایند صلح میان دولت بوگوتا و گروه شورشی چپ گرای موسوم به ارتش آزادی بخش ملی (ELN) دست به هر اقدام لازمی می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا در جریان سفر خود به آمریکای لاتین راهی کلمبیا شد و کنفرانسی مطبوعاتی با ایوان دوکو، رییس جمهوری جدید کلمبیا برگزار کرد.

دوکو که در حال ارزیابی موضوع ادامه مذاکرات صلح با گروه شورشی چپ گرای موسوم به ارتش آزادی بخش ملی (ELN) است، در این کنفرانس مطبوعاتی مشترک اظهار کرد، در صورتی که شورشیان اقدامات مجرمانه و خشونت طلبانه خود را متوقف کنند، کشورش پیشنهاد اسپانیا را با خرسندی مدنظر قرار خواهد داد.

سانچز نیز در این کنفرانس مطبوعاتی تصریح کرد: کلمبیا برای تحکیم و پیشبرد فرایند صلح هر چیزی از اسپانیا بخواهد، ما آری خواهیم گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد نخست وزیر اسپانیا به کلمبیا درباره مذاکره با ارتش «آزادی بخش ملی»

پیشنهاد نخست وزیر اسپانیا به کلمبیا درباره مذاکره با ارتش «آزادی بخش ملی»