مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1397 ساعت 19:002018-08-29ورزشي

علی اکبری: به عشق ملتم طلا گرفتم/ درخشان: به خاطر جوجیتسو از مردم عذرخواهی می کنم


الیاس علی اکبری پس از کسب مدال طلا در بازی های آسیایی گفت: به عشق ملتم با دست آسیب دیده و بی حس شده فینال را بردم.

- علی اکبری: به عشق ملتم طلا گرفتم/ درخشان: به خاطر جوجیتسو از مردم عذرخواهی می کنم الیاس علی اکبری پس از کسب مدال طلا در بازی های آسیایی گفت: به عشق ملتم با دست آسیب دیده و بی حس شده فینال را بردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا از جاکارتا، الیاس علی اکبری دارنده نشان طلای وزن منهای 81 کیلو گرم کوراش بازیهای آسیایی گفت: خودتان دیدید حریف ازبکستانی در بازی پای فینال که 10 سال از من جوانتر بود و قدرت زیادی هم داشت تحت تاثیر جو مسابقات قرار گرفت و با حرکت خطای خود باعث آسیب دیگی دستم شد بطوریکه حتی دکتر تیم به من گفت فینال بازی نکنم ولی به عشق ملتم با دست آسیب دیده و بی حس شده مبارزه کردم و بردم تا با طلای خو دل ملتم را شاد کنم.

وی افزود: من این طلا را مدیون خسرو یار و آقای نصیر نژاد هستم چون یکبار خداحافظی کردم ولی آنها از من خواستند که برگردم و برگشتم موفقیت آمیز بود و طلای جایزه بزرگ ازبکستان و آسیایی هند را گرفتم و در این بازیها با تمام توان مبارزه کردم.

قهرمان بازی های آسیایی تاکید کرد: کوراش ورزش مظلومی است و نیاز به حمایت بیشتر مسوولان دارد ولی حضور آن در بازیهای آسیایی باعث شد تا حریفان با حداکثر قدرت ظاهر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی اکبری: به عشق ملتم طلا گرفتم/ درخشان: به خاطر جوجیتسو از مردم عذرخواهی می کنم

علی اکبری: به عشق ملتم طلا گرفتم/ درخشان: به خاطر جوجیتسو از مردم عذرخواهی می کنم