مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 13:452018-08-28پزشكي

سونامی سرطان در ایران، واقعیت دارد؟


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در زمینه انتشار بعضی اخبار در زمینه سونامی سرطان در کشور و استان اظهار کرد: چیزی به نام سونامی سرطان وجود ندارد بلکه آن چیزی که واقعیت دارد افزایش و بهبود روش های تشخیصی و نیز ارتقای آگاهی های مردم است که منجر به افزایش .

- رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در زمینه انتشار بعضی اخبار در زمینه سونامی سرطان در کشور و استان اظهار کرد: چیزی به نام سونامی سرطان وجود ندارد بلکه آن چیزی که واقعیت دارد افزایش و بهبود روش های تشخیصی و نیز ارتقای آگاهی های مردم است که منجر به افزایش آمارها در خصوص این بیماری شده است، ضمن اینکه دانشمندان جوان دانشگاه با پژوهش هایی که انجام می دهند سعی در شناسایی، حذف عوامل و فاکتورهای موثر بر روی بیماریِهای مختلف و از جمله سرطان دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیامک واحدی ضمن تبریک هفته دولتو گرامیداشت یاد و نام شهدای دولت، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کردستان در تمامی اوقات و روزهای سال با جدیت و نهایت تلاش به ارائه خدمات با کیفیت به مردم استان می پردازد اما در بعضی مناسبت ها از جمله هفته دولت از خدمات و پروژه های خاتمه یافته جدید رونمایی می کند.

وی عنوان کرد: در هفته دولت امسال چهار پروژه شامل مرکز غربالگری، تشخیص و درمان سرطان در شهرستان های مریوان و قروه به همراه مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی سرطان در ایران، واقعیت دارد؟

سونامی سرطان در ایران، واقعیت دارد؟