مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 13:202018-08-28اقتصادي

معادن که باید در مازندران بساطشان را جمع کنند


در بازدید از دریاچه ولشت و معدن پایین دست آن متوجه شدیم ایرادات و اشکالاتی در کارکرد این معدن وجود دارد و  البته خدماتی هم در حال انجام است که نباید نادیده گرفت.

- دادستان مرکز مازندران گفت: در بازدید از دریاچه "ولشت" و معدن پایین دست آن متوجه شدیم ایرادات و اشکالاتی در کارکرد این معدن وجود دارد و  البته خدماتی هم در حال انجام است که نباید نادیده گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید یونس حسینی عالمی در نشست با خبرنگاران انجمن صنفی غرب مازندران که پس از بازدید از وضعیت دریاچه ولشت و چند کارخانه تولید شن و ماسه در مرزن آباد برگزار شد، با بیان اینکه درخت، جان طبیعت و انسان است و نباید قطع شود مگر به ضرورت باشد، تصریح کرد: مقرر شد شرکت بهره بردار در مکان فعلی 100 هکتار نهال کاری انجام دهد و نگهداری هم با خود شرکت باشد تا در آینده کسی پیشنهاد بهره برداری از معادن دیگر را ندهد.

*توقف دو معدن شن و ماسه در دشت نظیر بخش کجور نوشهر حسینی عالمی با بیان اینکه دو معدن فعال شن و ماسه دشت نظیر بخش کجور بدون مجوز هستند، گفت: یکی از آنها دارای مجوز بوده اما مدت آن به پایان رسیده است و دیگری هم از همان ابتدا دارای مجوز نبود و تصمیم گرفته شد که فعلا فعالیت دو معدن شن و ماسه دشت نظیر بخش کجور متوقف شود؛ باید تدبیری در نظر گرفت که خرید شن و ماسه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن که باید در مازندران بساطشان را جمع کنند

معادن که باید در مازندران بساطشان را جمع کنند