مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 08:552018-08-28اجتماعي

بطحایی: راهبرد آموزش و پرورش دستیابی همه دانش آموزان به فرصت های آموزشی است


وزیر آموزش و پرورش با بیان این که در مولفه هایی همچون فضا، تجهیزات و امکانات آموزشی قدم های موثری برداشته شده است، اظهار کرد: به منظور رفع نابرابری های موجود، - دست یابی برابر به فرصت های آموزشی برای دانش آموزان مناطق مختلف کشور از راهبردهای وزارتخانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد بطحایی عصر روز گذشته در مراسم بهره برداری متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان گمیشان تصریح کرد: در حوزه آموزش و پرورش در 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی گام های ارزنده ای برداشته شد که یکی از مهمترین آنها کاهش نرخ ترک تحصیل و یا کودکان محروم از تحصیل است.

وی افزود: هر چند یک بازمانده از تحصیل یا دانش آموز ترک تحصیل کرده نیز عیب محسوب می شود اما نباید تلاش ها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه آموزش و پرورش را نادیده بگیریم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مهمترین وظیفه دولتمردان و مدیران حکومت اسلامی تلاش برای استقرار عدل و قسط در جامعه است.

وی گفت: راهبرد مسئولان باید به گونه ای طرح ریزی شود که امکان دست یابی به منابع و امکانات کشور برای همه ایرانیان از هر مذهب و قوم و رنگ و یا منطقه جغرافیایی فراهم شود.

بطحایی اضافه کرد: با وجود تمام کارشکنی ها و فشارهای ناجوانمردانه دشمن، رویه حاکم بر کشور حرکت به سوی عدالت و استقرار آن در جامعه است که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بطحایی: راهبرد آموزش و پرورش دستیابی همه دانش آموزان به فرصت های آموزشی است

بطحایی: راهبرد آموزش و پرورش دستیابی همه دانش آموزان به فرصت های آموزشی است