مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 22:052018-08-27سياسي

دولت تاجر خوبی نیست/ امور اقتصادی به مردم سپرده شود


یک مرجع تقلید شیعه با انتقاد از وضعیت بیکاری کشور، بر لزوم واسپاری امور اقتصادی به مردم تاکید کرد و گفت: دولت تاجر خوبی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه قم، آیت الله العظمی جعفر سبحانی امروز دوشنبه (5 شهریور) در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این ایام مصادف با دو عید قربان و غدیر است و امیدواریم خداوند به برکت این ایام، برکاتش را به ما عنایت فرماید.

وی افزود: من معتقدم، نظامی که خداوند به ما عنایت فرموده به خاطر خون پاک شهداء و مجاهدات امام(ره) برپا خواهد بود تا زمانی که حضرت(عج) قیام کنند؛ این نیات و قدم های پاک، این درخت را آبیاری کرده اند و تا ظهور پابرجاست.

این مرجع تقلید تصریح کرد: کسی که بنیاد شهید را مطرح کرد، طرح بسیار خوبی داد؛ در کشورهایی مانند عراق هم کشته و شهید دارند، ولی نتوانسته اند چنین بنیادی ایجاد کنند؛ بنابراین بنیادی برای خدا و بابرکت است و در حقیقت نیت صالح هم همراه آن است.

آیت الله سبحانی بیان کرد: خداوند ان شاءالله نظام و دولت ما را هدایت کند تا اشتغال توسعه پیدا کند؛ امروز فرزند یکی از محققین ما نزد بنده آمده که من 9 ماه است بیکار هستم و از این دست مراجعات برای ما زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تاجر خوبی نیست/ امور اقتصادی به مردم سپرده شود

دولت تاجر خوبی نیست/ امور اقتصادی به مردم سپرده شود