مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 20:262018-08-27سياسي

بررسی عوارض آزادراه تهران ـ شمال در جلسه حفظ حقوق بیت المال


دادستان مرکز مازندران درباره دریافت عوارضی در آزادراه تهران شمال حد فاصل چالوس تا مرزن آباد گفت: باید در این زمینه بررسی جدی داشته باشیم که بر چه مبنا و اصولی یک مسیر 15 کیلومتری چنین نرخی دریافت می شود و این موضوع در دستور شورای حفظ حقوق بیت المال قرار می گیرد.

- بررسی عوارض آزادراه تهران ـ شمال در جلسه حفظ حقوق بیت المال دادستان مرکز مازندران درباره دریافت عوارضی در آزادراه تهران شمال حد فاصل چالوس تا مرزن آباد گفت: باید در این زمینه بررسی جدی داشته باشیم که بر چه مبنا و اصولی یک مسیر 15 کیلومتری چنین نرخی دریافت می شود و این موضوع در دستور شورای حفظ حقوق بیت المال قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، سیدیونس حسینی عالمی عصر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران درباره بازدیدهای خود و هیأت همراه از دریاچه ولشت و معادن شن و ماسه بخش کجور با اشاره به اینکه درخت؛ جان طبیعت و انسان است و نباید قطع شود مگر به ضرورت باشد، اظهار کرد: دریاچه ولشت و معدن پایین دست آن را از نزدیک بازدید کردیم که دارای ایرادات و اشکالاتی بود ولی خدمتی هم در حال انجام است.

وی افزود: مقرر شد شرکت بهره بردار در آنجا 100 هکتار نهال کاری داشته باشد و نگهداری هم با خودش باشد تا در آینده کسی پیشنهاد بهره برداری از معادن دیگر را ندهند و واگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عوارض آزادراه تهران ـ شمال در جلسه حفظ حقوق بیت المال

بررسی عوارض آزادراه تهران ـ شمال در جلسه حفظ حقوق بیت المال