مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 15:162018-08-27سياسي

ماجرای درخواست رییس دانشگاه تربیت مدرس از مدیران و کارمندان این دانشگاه


رییس دانشگاه تربیت مدرس در مراسم روز کارمند و تقدیر از نفرات برتر، درخواستی از مدیران و کارمندان این دانشگاه داشت.

- ماجرای درخواست رییس دانشگاه تربیت مدرس از مدیران و کارمندان این دانشگاه رییس دانشگاه تربیت مدرس در مراسم روز کارمند و تقدیر از نفرات برتر، درخواستی از مدیران و کارمندان این دانشگاه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، محمد تقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه از کارمندان عزیز دانشگاه به خاطر سال ها تلاش وکوشش در دانشگاه سپاسگزارم و دست شما را می بوسم گفت: شما همواره تلاش کردید برای دانشگاه، آبرو و برای خودتان غرور و شرافت و برای ارباب رجوع، کرامت و گشایش فراهم کنید.

وی با اشاره به شعار دانشگاه تصریح کرد: خرد باید و دانش و راستی؛ شعار دانشگاه تربیت مدرس است و در این راستا مدیران باید خرد و حکمت، دانشجویان و اساتید دانش و کارمندان راستی و درستی را همواره به کار ببندند تا دانشگاه هر چه بیشتر در مسیر پیشرفت گام بردارد.

رییس دانشگاه افزود: بسیاری از موفقیت هایی که دانشگاه طی 35 سال عمر خود کسب کرده مرهون زحمات و تلاش های کارمندان پر تلاش بوده که سختی ها را هموار کردند تا دانشجویان و اساتید به اهداف مهم دانشگاه نزدیک شوند و توفیقاتی حاصل کنند که این موفقیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای درخواست رییس دانشگاه تربیت مدرس از مدیران و کارمندان این دانشگاه

ماجرای درخواست رییس دانشگاه تربیت مدرس از مدیران و کارمندان این دانشگاه