مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 14:002018-08-27فرهنگي

نظر کامکار و ناظری درباره کنسرت خیابانی: شوآف است/نشدنی است


در جریان برگزاری یک نشست خبری اعلام شد که هزینه کنسرت خیریه شهرام ناظری و گروه موسیقی «کامکارها» صرف ساخت یک مدرسه در منطقه زلزله زده می شود؛ - نظر کامکار و ناظری درباره کنسرت خیابانی: شوآف است/نشدنی است در جریان برگزاری یک نشست خبری اعلام شد که هزینه کنسرت خیریه شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها صرف ساخت یک مدرسه در منطقه زلزله زده می شود؛ در این برنامه همچنین درباره موارد دیگری مانند کنسرت رایگان خیابانی و همکاری دوباره ناظری و کامکارها صحبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنسرت خیریه شهرام ناظری و گروه کامکارها پاییز سال گذشته در حمایت از زلزله زدگان کرمانشاه در تالار وزارت کشور برگزار شد.

حالا پس از گذشت چند ماه از اجرای این کنسرت، نشستی برگزار شد تا عوامل این اجرا درباره عواید حاصل از این کنسرت توضیح دهند.

این نشست خبری با حضور شهرام ناظری، هوشنگ کامکار، محمدحسین توتونچیان، رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ظهر امروز 5 شهریورماه در آمفی تئاتر خانه موسیقی برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمدحسین توتونچیان (رییس موسسه فرهنگی تهیه کننده این کنسرت و سامانه فروش بلیت های آن) اظهار کرد: من افتخار داشتم در خدمت استاتید کامکار و ناظری عضو کوچکی در این کار بزرگ باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر کامکار و ناظری درباره کنسرت خیابانی: شوآف است/نشدنی است

نظر کامکار و ناظری درباره کنسرت خیابانی: شوآف است/نشدنی است