مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 11:502018-08-27حوادث

دستگیری 195 اوباشگر تهران


رییس پلیس پایتخت از دستگیری 195 نفر از اراذل و اوباش تهران در عملیات سراسری پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای سومین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش که امروز در مقر پلیس امنیت برگزار شد، اظهار کرد: امروز سومین مرحله از برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس و مرتکبان جرایم مرتبط با امنیت اخلاقی در تهران به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در اجرای این عملیات 108 واحد صنفی که به پاتوق این افراد تبدیل شده و عمدتا باشگاه های بدنسازی و قهوه خانه ها بود مورد بازرسی قرار گرفت، تصریح کرد: برخی از این افراد حتی سبب نارضایتی مالکان این واحدها نیز شده بودند که در همین راستا اقدامات لازم صورت گرفته و به واحدهای صنفی نیز تذکرات لازم داده شد.

رحیمی با بیان اینکه 50 پارک و تفرجگاه که اراذل و اوباش در آن حضور داشتند مورد بررسی قرار گرفت و پاکسازی شد، گفت: همچنین 20 نقطه که به صورت مکرر از سوی شهروندان به پلیس اعلام شده بود مورد بررسی قرار گرفته و این نقاط نیز پاکسازی شدند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه در مجموع 195 نفر از اراذل و اوباش که عمدتا از اراذل و اوباش سطح دو و سه بودند دستگیر شدند، اظهارکرد: متاسفانه 40 نفر از این افراد زیر 18 سال سن داشتند که از آنان تعهد اخذ شده و به خانواده هایشان تحویل داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 195 اوباشگر تهران

دستگیری 195 اوباشگر تهران