مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1397 ساعت 00:062018-08-25اقتصادي

85 درصد مراجعات مردم به استانداری برای اشتغال است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: 85 درصد مراجعات مردم به استانداری برای اشتغال است، بنابراین لازم است تحلیل عرضه و تقاضای نیروی کار صورت گیرد و پیشنهادات کاربردی دستگاه های متولی اشتغال جوانان طرح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی جهانگیری عصر امروز در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اشتغال و توانمندسازی نیروی کار ستاد اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه ما قصد مچ گیری همدیگر را نداریم بلکه هدف ما حل مسائل است، بنابراین انتظار می رود قبل از این جلسه ناهماهنگی بین بانک ها و دستگاه های اجرایی حل شود.

وی با بیان اینکه از نظر ما جذب اعتبارات شهرستان ها به عهده فرماندار است، همانطور که تهران از استاندار این مسوولیت را انتظار دارد، افزود: فرماندار باید به موقع نواقص را پیگیری و رفع کند و با تعامل صمیمانه بسیاری از مشکلات در درون خود شهرستان حل شود.

جهانگیری اذعان داشت: توزیع شهرستانی اعتبارات محدودیت هایی خواهد داشت و قطعا فرماندارانی که موفق به جذب میزان مناسبی از این اعتبارات نشوند، از سوی مردم و نماینده حوزه فشارهایی را متحمل می شوند؛ بنابراین از فرمانداران تقاضا داریم به موقع نسبت به تسهیلات اشتغالزایی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد مراجعات مردم به استانداری برای اشتغال است

85 درصد مراجعات مردم به استانداری برای اشتغال است