مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1397 ساعت 10:352018-08-25فرهنگي

«جورج کلونی» پردرآمدترین بازیگر مرد سینما شد


«جورج کلونی» در حالی پردرآمدترین بازیگر مرد سینما در یک سال اخیر نام گرفته است که در این مدت حتی در یک فیلم هم مقابل دوربین نرفته است.

- جورج کلونی در حالی پردرآمدترین بازیگر مرد سینما در یک سال اخیر نام گرفته است که در این مدت حتی در یک فیلم هم مقابل دوربین نرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تایم، در جدیدترین فهرست منتشر شده از سوی نشریه فوربس درباره پردرآمدترین بازیگران مرد سینما، جورج کلونی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی با کسب درآمد 239 میلیون دلاری در فاصله زمانی بین ژوئن 2017 تا ژوئن 2018 در صدر قرار گرفت و البته بخش قابل ملاحظه ای از این درآمد را از محل فعالیت های تجاری غیرسینمایی کسب کرده است.

کلونی در حال حاضر مشغول ساخت مینی سریال Catch-22 است و آخرین باری که مقابل دوربین رفته به سال 2016 و فیلم مانی مانستر بازمی گردد.

جورج کلونی اولین بار برای بازی در سریال های حقایق زندگی و روزان به عنوان یک بازیگر مطرح شد اما بازی در نقش دکتر دو راس در سریال ER بود که برای او دو جایزه امی و سه جایزه گلدن گلوب به ارمغان آورد.

وی در سال 1999 برای حضور در صنعت سینما، بازی در سریال ER را رها کرد و از آن زمان تاکنون شش بار (برای بهترین بازیگری، کارگردانی، فیلمنامه نویسی و تهیه کنندگی) نامزد کسب جایزه اسکار شده است که یک بار برای فیلم سیریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جورج کلونی» پردرآمدترین بازیگر مرد سینما شد

«جورج کلونی» پردرآمدترین بازیگر مرد سینما شد