مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1397 ساعت 11:362018-08-24سياسي

مسؤولان جلوی بی ثباتی اقتصادی را بگیرند


عضو مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه مشکلات اقتصادی وجود دارد و کسی نمی تواند آن را انکار کند، گفت: بخشی از ریشه این مشکلات اقتصادی در جنگ روانی که دشمن ایجاد کرده وجود دارد که امید داریم که متولیان با تدبیر جلوی نوسانات و بی ثباتی را بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کلاردشت، آیت الله سیداحمد خاتمی در جمع مردم کلارشت با اعلام اینکه هدف دشمن با ایجاد فشار اقتصادی خارج کردن مردم از دین اسلام است، اظهار کرد: در صدر اسلام هم مسلمانان با این مشکلات مواجه شده بودند.

وی با اشاره به مقاومت مردم مدینه  در صدر اسلام در برابر دشمنان اسلام، تصریح کرد: موافقت مردم مدینه منجر به پیروزی آنها شده است.

عضو خبرگان رهبری با اعلام اینکه کوتاه آمدن در برابر دشمنان زندگی ذلت بار و همراهی با دشمن است، اضافه کرد: مردم در این چهل سال نشان دادند که زندگی عزتمندانه را بر زندگی ذلت بار ترجیح می دهند.

خاتمی با اعلام اینکه پس از ایجاد مشکلات اقتصادی دشمن بحث تهدید به جنگ را در دستور کار خویش قرار داد، یادآور شد: اوباما در دوران فعالیتش ایران را تهدید به حمله اتمی کرد، پس از این صحبت ها مقام معظم رهبری در همدان فرمودند که اگر مسؤولان آمریکا بخواهند با زبان تهدید علیه ایران اسلامی صحبت کنند، حزب الله همه منافع آمریکا در جهان را به شدت تهدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان جلوی بی ثباتی اقتصادی را بگیرند

مسؤولان جلوی بی ثباتی اقتصادی را بگیرند