مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 13:202018-08-21اقتصادي

تسهیلات 8700 میلیارد تومانی برای ایجاد 157 هزار شغل در گردشگری و صنایع دستی


معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به امضای تفاهم نامه ای سه جانبه از پیش بینی تسهیلات 8700 میلیارد تومانی برای ایجاد 157 هزار شغل در گردشگری و صنایع دستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، علی اصغر مونسان ظهر سه شنبه 30 مرداد در حاشیه ی بازدید از محور ساسانی در شهرستان فیروزآباد استان فارس در جمع خبرنگاران، گفت: در دولت های دهم و یازدهم اقدامات خوبی در راستای توسعه ی زیرساخت های گردشگری انجام شده است.

او اضافه کرد: توافقنامه ای بین سازمان میراث فرهنگی، برنامه و بودجه و صندوق توسعه ی ملی مبادله شد که براساس آن باید 157 هزار شغل در بخش های گردشگری و میراث و صنایع دستی ایجاد شود.

مونسان با بیان اینکه تحقق این مهم نیازمند برنامه ریزی دقیق و تلاش بسیار گسترده است، گفت: براساس همین توافقنامه صندوق توسعه ی ملی قرار است 8700 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت را برای متقاضیان در بخش های مرتبط تامین کند.

او با بیان اینکه تمام فعالان حوزه های گردشگری و صنایع دستی امکان استفاده از این تسهیلات را خواهند داشت، گفت: علاوه بر این تلاش کرده ایم با استفاده از منابع و ظرفیت های داخلی استانی و ملی، زیرساخت های گردشگری را توسعه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات 8700 میلیارد تومانی برای ایجاد 157 هزار شغل در گردشگری و صنایع دستی

تسهیلات 8700 میلیارد تومانی برای ایجاد 157 هزار شغل در گردشگری و صنایع دستی