مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 12:102018-08-21بين الملل

اف بی آی در جست وجوی مرد چینی ربوده شده


اف بی آی به دنبال سه مظنونی است که ماه گذشته یک مرد چینی را پس از یک دیدار تجاری در لس آنجلس ربوده اند اما از زمانی که ربایندگان این فرد مبلغ دو میلیون دلار درخواست کردند، - مسئولان، دیگر تماسی از جانب آنها دریافت نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اظهارات دستیار مامور ویژه اف بی آی برای رسیدگی به این پرونده، روچن تونی لیائو 28 ساله در روز 16 ژوییه ربوده شد.

به گفته مقامات، لیائو که یک بنگاه معامله خودرو در جنوب کالیفرنیا دارد، پس از دیدار با چندین تاجر از سوی سه مرد ربوده شد.

این ربایندگان پس از دزدیدن لیائو با خانواده او تماس گرفته و برای بازگرداندن او از آنان دو میلیون دلار درخواست کرده اند اما این مبلغ به آنان پرداخت نشد.

اف بی آی طرحی را از تصویر یکی از افرادی که به نظر می رسد در این اقدام دست داشته و ممکن است با لیائو آشنا بوده باشد را منتشر کرده است.

بازرسان این پرونده در حال بررسی احتمالات و دلایل این اقدام هستند.

با اینکه ربایندگان از خانواده لیائو این مبلغ را درخواست کرده بودند اما حدود یک ماه است که تماسی از سوی آنان دریافت نشده است.

مقامات اف بی آی درباره زنده بودن لیائو ابراز امیدواری کرده اند اما متذکر شدند که احتمال زنده بودن او می تواند کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اف بی آی در جست وجوی مرد چینی ربوده شده

اف بی آی در جست وجوی مرد چینی ربوده شده