مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 11:552018-08-20سياسي

اعتراض جمعی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی ساکن در خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی در اعتراض به ارسال پیامک تخلیه خوابگاهها تا اول شهریور ماه ، تجمع کردند.

- جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی ساکن در خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی در اعتراض به "ارسال پیامک تخلیه خوابگاهها تا اول شهریور ماه"، تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این پیامک که چند شب گذشته از مدیریت امور دانشجویی دانشگاه برای دانشجویان مجرد و متاهل دوره های تحصیلات تکمیلی ارسال شده، آمده است: با استناد به ماده 25 ایین نامه اسکان و با توجه به کمبود ظرفیت خوابگاهی، مجوز اسکان دانشجویان Ph.

D و دستیار لغو می شود.

لذا حداکثر تا تاریخ 1/6/97، نسبت به تسویه و تخلیه خوابگاه اقدام کنید.

در این رابطه یکی از دانشجویان Ph.

D نانوپزشکی به ایسنا، گفت: این پیامک در حالی بدون اطلاع قبلی برای دانشجویان ارسال شده این در حالی است که تنها 3 روز برای تخلیه خوابگاه مهلت داریم و دهه اول شهریور نیز زمان برگزاری مهمترین امتحانات تحصیلات تکمیلی از جمله آزمون های جامع، ارتقاء و بورد بوده که این مساله استرس زیادی به دانشجویان وارد کرده است.

دانشجوی دیگری با اشاره به نگرانیهای خود و هم اتاقی هایش نسبت به مهلت محدود تخلیه خوابگاه، گفت: اینطور به نظر می رسد که دانشجویان تحصیلات تکمیلی بار اضافی بر دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض جمعی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

اعتراض جمعی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی