مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 08:262018-08-20دانش

دانشگاه پیام نور قم میزبان همایش ملی «زمین شناسی» خواهد بود


عضو هیات رییسه انجمن زمین شناسی ایران از برگزاری همایش ملی با محوریت علوم زمین شناسی در روز های 23 و 24 آبان ماه سال جاری در استان قم خبر داد.

- دانشگاه پیام نور قم میزبان همایش ملی زمین شناسی خواهد بود عضو هیات رییسه انجمن زمین شناسی ایران از برگزاری همایش ملی با محوریت علوم زمین شناسی در روز های 23 و 24 آبان ماه سال جاری در استان قم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح اله ندری، عضو هیات رییسه انجمن زمین شناسی ایران و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه همایش ملی زمین شناسی در دانشگاه پیام نور استان قم برگزار می شود، به ویژگی های این همایش علمی اشاره کرد و بیان داشت: این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت و نمایه شده است و به علت پرداختن به موضوعات تخصصی زمین شناسی و محور های متنوع و معرفی برترین های علوم زمین کشور، در نوع خود بی نظیر خواهد بود.

ندری با توجه به اهمیت این رویداد علمی در خصوص اهداف همایش افزود: به منظور ایجاد بستر های لازم برای تبادل نظر در خصوص آخرین دستاورد های پژوهشی علوم زمین کشور و نیز فراهم آوردن امکان ارائه نتیجه فعالیت های پژوهشی پژوهشگران و اندیشمندان و استفاده از پتانسیل های دانشگاهی کشور در حوزه زمین شناسی، انجمن زمین شناسی ایران و دانشگاه پیام نور، بیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور قم میزبان همایش ملی «زمین شناسی» خواهد بود

دانشگاه پیام نور قم میزبان همایش ملی «زمین شناسی» خواهد بود