مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 12:502018-08-19فرهنگي

مجموعه برترین داستان های کوتاه معاصر در یک کتاب


انتشارات پنگوئن به زودی مجموعه ای منتخب از برترین داستان های کوتاه انگلیسی از آثار 20 سال اخیر نویسندگان نامدار را منتشر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بوک سلرز، این کتاب که مجموعه منتخب از داستان های کوتاه انگلیسی معاصر نام دارد، شامل گنجینه ای ارزشمند از داستان های کوتاه فوق العاده از نویسندگانی چون کازوئو ایشی گورو برنده نوبل ادبیات 2017، زادی اسمیت ، اروین ولش ، نیل گیمن و هیلاری منتل می شود که در 20 سال اخیر منتشر شده اند.

فیلیپ هنشر ویراستاری و جمع آوری این مجموعه داستان کوتاه را بر عهده دارد.

او در سال 2015 نیز این مسئولیت را برای کتاب دوجلدی داستان های کوتاه انگلیسی پنگوئن بر عهده داشت و حالا مجددا به آرشیو داستان های کوتاه بازگشته و با خواندن صدها داستان کوتاه برترین آن ها را برای کتاب جدید این انتشارات انتخاب کرده است.

الی اسمیت ، ال کندی ، تسا هادلی ، گراهام سوییفت ، جین گاردان ، متئو امیس ، چاینا میویل ، پیتر هوبس ، توماس موریس ، دیوید رُز ، هلن سیمپسون ، ول شلف ، جیمز کِلمن ، رُز ترمن ، هلن اویمی ، لئون راس ، لوک وود ، مارک هادن ، سارا هال ، الی ویلیامز ، لوسی کالدول و هلن دانمور از دیگر نویسندگانی هستند که داستان های کوتاه آن ها در کتاب جدید مجموعه منتخب از داستان های کوتاه انگلیسی معاصر از سوی انتشارات پنگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه برترین داستان های کوتاه معاصر در یک کتاب

مجموعه برترین داستان های کوتاه معاصر در یک کتاب