مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 11:002018-08-19پزشكي

واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به اعلام مضر بودن 6 نوع آدامس


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بنده فقط خبر مضر بودن 6 نوع آدامس را مشاهده کردم و پس ازآن به معاونت غذا و دارو نیز اعلام کردم موارد را به لحاظ فنی بررسی کند.

- واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به اعلام مضر بودن 6 نوع آدامس رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بنده فقط خبر مضر بودن 6 نوع آدامس را مشاهده کردم و پس ازآن به معاونت غذا و دارو نیز اعلام کردم موارد را به لحاظ فنی بررسی کند.

دکتر حسین داودی در خصوص اعلام معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان بر قاچاق و مضر بودن شش نوع آدامس در گفت وگو با ایسنا، افزود: بنده فقط خبر این موضوع را دیدم و به محض مشاهده به معاونت غذا و دارو نیز اعلام کردم موارد را به لحاظ فنی بررسی و نتیجه را به بنده اعلام کنند.

وی با بیان اینکه این موضوع از مجاری سازمان صنعت، معدن و تجارت این موضوع اعلام شده و از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نبوده است، اضافه کرد: معاونت غذا و داور نیز این موضوع را به صورت جدی بررسی تا به عنوان متولی حوزه سلامت استان هرمزگان به موضوع ورود کرده و در صورت تأیید مضر بودنش، نسبت به جمع آوری آن از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت اقدام شود.

داودی در خصوص نظارت این نهاد بر اماکن توزیع مواد غذایی در سطح استان، تصریح کرد: نظارت ما بر همه اماکن توزیع مواد غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به اعلام مضر بودن 6 نوع آدامس

واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به اعلام مضر بودن 6 نوع آدامس