مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 10:412018-08-19اجتماعي

نکاتی که زائران برای رفتن به سرزمین عرفات باید بدانند/ ملزومات همراه حجاج +فیلم


زائران خانه خدا به دلایل متعدد همچون ازدحام جمعیت، مسدود شدن مسیر های تردد، احتمال آسیب دیدگی جدی و جا ماندن از کاروان در روز هشتم ذی الحجه تحت هیچ شرایطی نباید هتل را ترک کرده و به مسجدالحرام بروند.

- به همین دلیل تمامی زائران خانه خدا به دلایل متعدد همچون ازدحام جمعیت حجاج، مسدود شدن مسیرهای تردد، احتمال آسیب دیدگی جدی و جا ماندن از کاروان و همچنین بروز سوانح غیرمترقبه در روز هشتم ذی الحجه تحت هیچ شرایطی نباید هتل را ترک کرده و به مسجدالحرام بروند.

همچنین لازم است تمامی زائران اقلام مورد نیاز را بر اساس لیست اعلامی کاروان در کیف دوش آویز خود قرار دهند و با توجه به استقرار خاص در سرزمین عرفات توصیه می شود سبک بار راهی عرفات شده و از همراه داشتن وسایل سنگین و غیر ضروری اجتناب کنند.

ملزومات همراه در عرفات ساک احرام دستی شامل حوله احرام اضافه آقایان و لباس احرام بانوان در صورت تمایل کیسه مخصوص سنگ برای رمی جمرات و سنگ های جمع آوری شده ناخن گیر و قیچی کوچک برای هنگام تقصیر پیش بند یک بار مصرف، خودتراش و یک بسته تیغ برای استفاده در حلق لباس شخصی و لباس زیر بعد از خروج از احرام حوله دستی، لیف، شامپو، مسواک و خمیردندان بدون بو برای استفاده بعد از خروج از احرام داروهای اختصاصی برای یک هفته کرم ضدآفتاب بدون بو در مواقع مجاز عین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی که زائران برای رفتن به سرزمین عرفات باید بدانند/ ملزومات همراه حجاج +فیلم

نکاتی که زائران برای رفتن به سرزمین عرفات باید بدانند/ ملزومات همراه حجاج +فیلم