مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1397 ساعت 10:062018-08-16دانش

23 رشته جدید به رشته های دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری اضافه می شود


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری از اضافه شدن 23 رشته جدید به رشته های دانشگاه جامع کاربردی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

- رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری: 23 رشته جدید به رشته های دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری اضافه می شود رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری از اضافه شدن 23 رشته جدید به رشته های دانشگاه جامع کاربردی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرید براتی، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری از اضافه شدن 23 رشته جدید به رشته های دانشگاه جامع کاربردی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

براتی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی برای پذیرش مهرماه 97 در مقطع کاردانی در 60 کد رشته محل مجوز اخذ کرده که از این تعداد 23 کد رشته جدید هستند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این تعداد رشته در 8 مرکز علمی کاربردی استان ارائه خواهند شد، ادامه داد: تلاش شده که رشته های مهارتی در اولویت قرار گیرند.

وی رشته های نساجی، عکاسی، رنگ سازی، بازیگری، گلیم و فرآوری خشکبار را از جمله رشته های جدیدی عنوان کرد که برای نخستین بار در اتمسفر آموزشی استان تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 رشته جدید به رشته های دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری اضافه می شود

23 رشته جدید به رشته های دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری اضافه می شود