مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 09:062018-08-15اجتماعي

رصد بارش شهابی موضوع دوشنبه های گردشگری/ موعد رویت صور فلکی و پدیده برساووشی


مسؤول دبیرخانه منطقه جنوب انجمن علوم گردشگری ایران گفت: مردادماه بهترین زمان برای تحقق رویای علاقمندان به گردشگری نجومی در فارس است که دوشنبه های گردشگری در شیراز از این فرصت استفاده بهینه کرد.

- مسؤول دبیرخانه منطقه جنوب انجمن علوم گردشگری ایران عنوان کردرصد بارش شهابی موضوع دوشنبه های گردشگری/ موعد رویت صور فلکی و پدیده برساووشی مسؤول دبیرخانه منطقه جنوب انجمن علوم گردشگری ایران گفت: مردادماه بهترین زمان برای تحقق رویای علاقمندان به گردشگری نجومی در فارس است که دوشنبه های گردشگری در شیراز از این فرصت استفاده بهینه کرد.

مسوول دبیرخانه منطقه جنوب انجمن علوم گردشگری ایران در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز با ابراز رضایت از برگزاری یک تور 35 نفره از شرکت کنندگان دومین برنامه دوشنبه های گردشگری به خبرنگار فارس اظهار داشت: دوشنبه های گردشگری که به همت انجمن علمی گردشگری ایران برگزار می شود این بار تور رصد بارش شهابی برساووشی را در محل مجموعه ورزشی تفریحی و گردشگری پولادکف سپیدان تجربه کرد.

  محسن عامری ادامه داد: در این برنامه علاوه بر بحث و تبادل نظر درباره شاخه گردشگری نجومی و رصد آسمان شب، برنامه آیینی عشایر، پذیرایی با خوراک محلی و نوشیدنی های گیاهی، مسابقه طناب کشی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد بارش شهابی موضوع دوشنبه های گردشگری/ موعد رویت صور فلکی و پدیده برساووشی

رصد بارش شهابی موضوع دوشنبه های گردشگری/ موعد رویت صور فلکی و پدیده برساووشی