مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 07:452018-08-15فناوري

حمله هکرها به حافظه جانبی هارد اکسترنال


کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری به کاربران حافظه جانبی هارد اکسترنال هشدار دادند که هکرها قادر خواهند بود به اطلاعات ذخیره شده در آن دسترسی پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت thestar، با توجه به افزایش محبوبیت و استقبال بی نظیر کاربران از حافظه جانبی هارد اکسترنال، بسیاری از محققان و پژوهشگران امنیتی به آن ها هشدار داده اند که خطر نفوذ هکرها به این محصول زیاد است .

بدافزارها، باج افزارها و ویروس های رایانه ای که در سال 2017 در مقایسه با سال های گذشته به بیش ترین حد خود رسیده بود، حالا بر اساس تازه ترین تحقیقات صورت گرفته، پیش بینی شده است که سال جاری میلادی حملات سایبری توسط بدافزارهای جدید رکورد خواهند زد.

بدافزارها، باج افزارها و حملات DDOS از جمله تهدیدهای امنیتی بودند که از سال 2016 کاربران فضای مجازی را درمعرض خطر حملات سایبری قرار داده اند و موجب لورفتن اطلاعات شخصی و محرمانه آن ها شده است.

حالا به تازگی پژوهشگران و محققان امنیت سایبری دریافته و اعلام کرده اند که حافظه جانبی هارد اکسترنال این امکان را به هکرها می دهد تا به اطلاعات موجود و ذخیره شده در آن دسترسی پیدا کرده و به اهداف موردنظر خود برسند.

موسسه تحقیقاتی چک پوینت نیز به تازگی با ارائه گزارشی از یک آسیب پذیری جدید در حافظه جانبی هارد اکسترنال پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله هکرها به حافظه جانبی هارد اکسترنال

حمله هکرها به حافظه جانبی هارد اکسترنال