مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1397 ساعت 02:002018-08-14اقتصادي

برنامه های اقتصادی ایران برای جام جهانی قطر


هرچند صادرات ایران به قطر رشد 214 درصدی را تجربه کرده اما رقم بالایی در تجارت بین المللی نیست که باتوجه به میزبانی این کشور در مسابقات فوتبال جام جهانی آینده، - ایران برنامه های ویژه ای دارد که به گفته رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر از مهر ماه اجرا خواهد شد.

عدنان موسی پور در گفت وگو با ایسنا، درباره صادرات ایران به قطر اینگونه توضیح داد که قبل از تحریم شدن کشور قطر، میزان صادرات ایران به این کشور 65 میلیون دلار بود که بعد از شروع تحریم ها تا پایان شهریور سال گذشته آمار صادرات ایران به قطر 260 میلیون دلار شده است که هرچند 214 درصد رشد کرده است اما در تجارت بین الملل رقم قابل توجهی نیست.

این عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به میزبانی قطر در جام جهانی سال 2022 گفت: با توجه به اینکه این میزبانی جزو بزرگترین رویداد اقتصادی و ورزشی دنیاست، ایران هم باید با برنامه پیش برود که در هین راستا اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر برنامه های ویژه ای دارد که از مهر ماه اجرا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادرات ایران به قطر در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از پنج برابر شده و طبق آخرین آمار گمرک، در دو ماهه نخست امسال 216 هزار و 585 تن کالا به ارزش 47 میلیون و 666 هزار دلار از ایران به قطر صادر شده که رشد چشمگیری را نسبت به مدت مشابه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های اقتصادی ایران برای جام جهانی قطر

برنامه های اقتصادی ایران برای جام جهانی قطر