مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 15:302018-08-14فرهنگي

در اردوگاه اطفال، با دو لبه قیچی جنگیدیم


احمد یوسف زاده نویسنده کتاب «اردوگاه اطفال» در مراسم رونمایی این کتاب گفت: در اردوگاه اطفال ما شاهد یک جنگ نابرابر بین 400 نوجوان اسیر و دو لبه قیچی، - احمد یوسف زاده نویسنده کتاب اردوگاه اطفال در مراسم رونمایی این کتاب گفت: در اردوگاه اطفال ما شاهد یک جنگ نابرابر بین 400 نوجوان اسیر و دو لبه قیچی، دشمن عراقی و جاسوسان ایرانی بودیم که با ماجرای آن بیست و سه نفر متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، مراسم معرفی و بازخوانی کتاب اردوگاه اطفال خاطرات خودنوشت احمد یوسف زاده که در ادامه کتاب آن بیست و سه نفر نگاشته شده، با حضور سعید اوحدی، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، محمد حمزه زاده، قائم مقام رییس حوزه هنری، عبدالحمید قره داغی، مدیرعامل انتشارات سوره مهر، مهدی طحانیان، راوی کتاب همه سیزده سالگی ام و با اجرای حامد عسگری شاعر در فرهنگسرای مهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم احمد یوسف زاده گفت: این کتاب ماجرای 400 اسیر نوجوانی است که در اردوگاه رمادی 2 که از سوی عراقی ها به اردوگاه اطفال اطلاق می شد، بودند.

برخلاف کتاب آن بیست و سه نفر که همه ما یک دست و همدل بودیم در این کتاب، علاوه بر دشمن عراقی یک دشمن نانجیب ایرانی هم داشتیم که متاسفانه در بین ما به وجود آمده بود و یک جنگ نابرابر بین این 400 نوجوان اسیر و دو لبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اردوگاه اطفال، با دو لبه قیچی جنگیدیم

در اردوگاه اطفال، با دو لبه قیچی جنگیدیم