مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 13:112018-08-14ورزشي

خوشحالی تیام از شکایت ایرانی ها به فیفا!


انتقال مامه بابا تیام به عجمان آن هم در روز هایی که اختلافات مهاجم سنگالی و باشگاه تهرانی برای فعال کردن بند فسخ قرارداد و جزییات مالی آن به اوج خود رسیده بود، - باعث شد تا قصه هزار و یک شب جدایی تیام از استقلال وارد فاز جدید خود شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همزمان با نهایی شدن قرارداد استقلال با الحاجی گرو، موتور گلزنی فصل قبل آبی ها همان طور که پیش بینی می شد به صورت رسمی به باشگاه اماراتی پیوست.

انتقال مامه بابا تیام به عجمان آن هم در روز هایی که اختلافات مهاجم سنگالی و باشگاه تهرانی برای فعال کردن بند فسخ قرارداد و جزییات مالی آن به اوج خود رسیده بود، باعث شد تا قصه هزار و یک شب جدایی تیام از استقلال وارد فاز جدید خود شود، چون سران باشگاه تهرانی به درخواست صدور ITC مهاجم سنگالی سابق خود نیز پاسخ منفی دادند و صراحتاً از کشیدن پرونده این بازیکن به مراجع قضایی از جمله کمیته انضباطی فیفا خبر دادند.

این تهدید نه تنها مامه تیام را نگران نکرد بلکه با استقبال ستاره سنگالی نیز مواجه شد تا جایی که طی 48 ساعت گذشته از جانب این بازیکن شوک عجیبی به سران باشگاه استقلال وارد شد و آن ها را با بحران های جدی روبه رو کرد، چون احتمال اینکه مبلغ فسخ قرارداد قانونی تیام در مقطع فعلی به حساب آن ها واریز نشود، بسیار زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشحالی تیام از شکایت ایرانی ها به فیفا!

خوشحالی تیام از شکایت ایرانی ها به فیفا!