مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 12:262018-08-14ورزشي

اگر پاروی مان شکسته دل مان را نشکنید!/فقط مدال بیاوریم کافیست؟


یکی از قایقرانان تیم ملی کشورمان با ابراز گلایه از مسؤولان این رشته در استان گفت: حدود یک ماه قبل با رییس هیأت قایقرانی استان تماس گرفتم که پاروی قایق مان شکسته و در آستانه بازی های آسیایی قرار داریم تا کمکی از طرف هیأت قایقرانی برای خرید پارو شود اما .

- درد دل قایقرانان تیم ملی کشورمان در آستانه بازی های جاکارتا ـ پالمبنگاگر پاروی مان شکسته دل مان را نشکنید!/فقط مدال بیاوریم کافیست؟ یکی از قایقرانان تیم ملی کشورمان با ابراز گلایه از مسؤولان این رشته در استان گفت: حدود یک ماه قبل با رییس هیأت قایقرانی استان تماس گرفتم که پاروی قایق مان شکسته و در آستانه بازی های آسیایی قرار داریم تا کمکی از طرف هیأت قایقرانی برای خرید پارو شود اما از آن هفته تاکنون چهار هفته گذشته و آقای رییس هیأت جواب تلفن ما را هم نمی دهد.

خبرگزاری فارس مازندران؛ سرویس ورزشی/ ورزش قایقرانی ورزشی است که با انواع مختلف قایق در رشته های آب های آرام، کانوپولو، راندن قایق اژدها، بادبانی و اسلالوم در آب های خروشان و رویینگ انجام می شود و رشته آب های آرام، کایاک و کانوی یک، دو، سه و چهار نفره است.

در کشورمان ایران قایقرانی امکانات لازم برای ورزشکاران در این رشته را نداشته اما با این وجود، ملی پوشان ایران اسلامی در بازی های مختلف جهانی درخشیده و مدال های ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر پاروی مان شکسته دل مان را نشکنید!/فقط مدال بیاوریم کافیست؟

اگر پاروی مان شکسته دل مان را نشکنید!/فقط مدال بیاوریم کافیست؟