مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1397 ساعت 10:202018-08-14سياسي

سوال از رییس جمهوری در راستای تخریب روحانی و تضعیف دولت است


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که فضای سوال از رییس جمهوری برجسته سازی ناکارآمدی دولت است، گفت: اگر ابزارهای نظارتی مجلس شورای اسلامی به درستی استفاده نشود کارآمدی آن را زیرسوال خواهد برد.

- علیرضا رحیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برابر اصل 88 قانون اساسی و ماده 212 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی سوال از رییس جمهوری باید از وظایف ایشان باشد.

برهمین اساس محورهای سوال باید ارزیابی شود که در حیطه وظایف رییس جمهوری هست یا نه.

وی با بیان این که استیضاح ربیعی گره ای از مشکل کشور باز نکرده است، یادآور شد: قاعدتا سوال و استیضاح و ابزارهای نظارتی مجلس شورای اسلامی اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرد ممکن است کارآمدی مجلس را نزد مردم زیر سوال ببرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که فضای سوال از رییس جمهوری برجسته سازی ناکارآمدی دولت است، افزود: پروژه تعریف شده رقبا، پروژه تخریب روحانی و تضعیف دولت است باید توجه داشته باشیم که سوال از رییس جمهوری معادل 72 سوال از وزرا از نظر تعداد امضاءهاست.

طبیعتا طرح چنین سوالی باید منجر به رفع ابهامی شود در حالی که پاسخ سوالات بارها توسط رییس جمهور و وزیران در قبل داده شده است و این شائبه سیاسی بودن اهداف سوال را تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال از رییس جمهوری در راستای تخریب روحانی و تضعیف دولت است

سوال از رییس جمهوری در راستای تخریب روحانی و تضعیف دولت است