مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1397 ساعت 12:352018-08-13سياسي

حمایت داودنژاد از بیانیه کانون کارگردانان درباره ورود پول های مشکوک به سینما


علیرضا داودنژاد ضمن حمایت از کانون کارگردانان نسبت به هشداری که درباره ورود پول های مشکوک به سنما داده است، گفت: عبور از مدیریت های کلیشه ای و تحول در نظام آموزش و پیوند زدن آن به بازار کار و خروج از حالت انفعال و تقلید و کپی برداری و گام نهادن به مسیر .

- علیرضا داودنژاد ضمن حمایت از کانون کارگردانان نسبت به هشداری که درباره ورود پول های مشکوک به سنما داده است، گفت: عبور از مدیریت های کلیشه ای و تحول در نظام آموزش و پیوند زدن آن به بازار کار و خروج از حالت انفعال و تقلید و کپی برداری و گام نهادن به مسیر ابداع و ابتکار و خلاقیت و تولید، تقدیر ناگزیر پیش روی کشور ماست.

علیرضا داودنژاد پس از انتشار بیانیه ای هشدارگونه از کانون کارگردانان یادداشتی را در اختیار ایسنا قرار داد که آن را به بهانه بیانیه مسولانه کانون کارگردان ها درباره سینمای ایران وسرمایه های مشکوک نوشته است.

او در این یادداشت اظهار کرده است: بهترین روش برای ناتوان سازی سینما از تفکر انتقادی و عاجز کردن آن از تخیل خلاق همین ناامن کردن بازار برای نیروهای خوش قریحه و متخصص و خلاق و کشاندن آن ها به سمت باز تولید کلیشه های تجاری و سیاسی و اتکاء هرچه بیشتر به سرمایه های ناشناس و در اصل درآمدهای بازار سیاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت داودنژاد از بیانیه کانون کارگردانان درباره ورود پول های مشکوک به سینما

حمایت داودنژاد از بیانیه کانون کارگردانان درباره ورود پول های مشکوک به سینما