مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1397 ساعت 09:262018-08-10اجتماعي

پروسه برقی کردن راه آهن شمال کشور متوقف نشده است+ فیلم


مدیرکل راه آهن شمال کشور با بیان این که پروسه برقی کردن راه آهن شمال کشور متوقف نشده است، گفت: پل ورسک مشکل اتمام گارانتی نداشته و عملیات تعمیر و بازسازی آن در پروسه زمانی مشخص انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، از شگفتی های ساخت این پل عدم استفاده از هیچ سازه فلزی در ساخت آن است و این پل در مسیر راه آهن سراسری شمال ـ جنوب و در ارتفاع 110 متری از ته دره با دهانه 66 متری و با وسایلی ابتدایی ساخته شد.

این پل دو کوه عظیم و سخت گذر عباس آباد را به هم متصل می کند.

وی با تاکید بر اینکه ضریب اطمینان وجود دارد که قطار در آن تردد می کند، افزود: هر سه سال این پل به صورت جدی بازدید می شود، البته هر ساله ماشین بازدید از روند ریل راه آهن بازدید می کند.

گران پاشا خاطر نشان کرد: پل هر ساله به صورت کامل به لحاظ فنی بازدید می شود، زیرساخت های پل به صورت جدی بازدید و شست وشو شده و اگر مشکل فنی هم وجود داشته باشد رفع می شود و حالت ارتجاعی پل حفظ می شود.

وی با اعلام اینکه این پل از جانب  دانشگاه علم و صنعت و صنعتی شریف کنترل می شود، افزود: سنسورهای روی پل نصب شده که مقدار نیرو که از چرخ به طاق پل وارد می شود را اندازه گیری می کنند، در حال حاضر قطار با سرعت 60 کیلومتر از روی پل عبور می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروسه برقی کردن راه آهن شمال کشور متوقف نشده است+ فیلم

پروسه برقی کردن راه آهن شمال کشور متوقف نشده است+ فیلم