مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1397 ساعت 09:462018-08-09سياسي

استاندار و وزیرکشور پروژه فرودگاه قم را تعیین تکلیف کنند


نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه یک هزار و 200 نفر در پروژه فرودگاه قم سرمایه گذاری کردند گفت: از استاندار قم و وزیر کشور می خواهم که این پروژه را تعیین تکلیف کنند.

- احمد امیرآبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ویژگی های استان قم اظهار کرد: این استان یک استان تک شهرستانی است، ولی جمعیت زیادی دارد و استان قم دارای مناطق ویژه ای است، تغییر آب و هوایی در استان قم زیاد است و در این استان هم مناطق برف خیز و هم مناطقی با آب و هوای گرم وجود دارد.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت پروژه های مهم در این استان افزود: باید تکلیف پروژه منوریل قم مشخص شود، باید مدیران استان تصمیم بگیرند که آیا شهر قم نیاز به این پروژه دارد یا خیر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این تصمیم حمایت می کنند، بودجه زیادی در پروژه منوریل هزینه شد.

امیرآبادی افتتاح پروژه بلوار آیت الله بروجردی را نتیجه هماهنگی مدیران دانست و تصریح کرد: این پروژه منطقه پردیسان را از بن بست خارج کرد و ترافیک بلوار غدیر را کاهش داد.

وی در خصوص وضعیت فرودگاه قم ادامه داد: هزار و 200 نفر در پروژه فرودگاه قم سرمایه گذاری کردند، از استاندار قم و وزیر کشور می خواهم که این پروژه را تعیین تکلیف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار و وزیرکشور پروژه فرودگاه قم را تعیین تکلیف کنند

استاندار و وزیرکشور پروژه فرودگاه قم را تعیین تکلیف کنند