مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 20:562018-08-08سياسي

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ترامپ سیاست اصلی آمریکا را به جهان نشان داد


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترامپ سیاست اصلی و استکباری آمریکا را بدون نقاب و بازی های سیاسی به مردم دنیا نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف  شامگاه امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان اردبیل که به مناسبت روز خبرنگار در مجتمع فرهنگی ولایت سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد اظهار کرد: ترامپ سیاست اصلی و استکباری آمریکا را بدون نقاب و بازی های سیاسی به مردم دنیا نشان داد اما به لطف پروردگار و درایت مقام معظم رهبری تمامی این تهدیدات با بصیرت مردم نقش بر آب شد.

وی افزود: ما اکنون با جنگ پیش بینی شده و حساب شده ای از سوی دشمن مواجه هستیم و در کنار آن یک جنگ میدانی در حوزه اقتصادی کشور نیز به راه انداخته شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن در گذشته جنگ روانی بسیاری در کشور ما به راه انداخته بود اما چاشنی فتنه انگیزی و شبهه افکنی آن به این اندازه نبود.

وی ادامه داد: گفتمان سازی دشمن قدرت بسیار دارد و تا کنون توانسته بین ملتها و نژادهای مختلف در دنیا اختلاف افکنی بسیار انجام دهد که نمونه های آن در تاریخ موجود است.

شریف اضافه کرد: اکنون دشمن گفتمان تازه ای به راه انداخته و سردمدار این گفتمان جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی است که جریان رسان ای آن همراه با هج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ترامپ سیاست اصلی آمریکا را به جهان نشان داد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ترامپ سیاست اصلی آمریکا را به جهان نشان داد