مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 15:102018-08-08اقتصادي

لزوم نوآوری در شیوه تدریس زبان انگلیسی آموزشگاه ها


یادگیری زبان دوم برای خیلی ها امری پیچیده است و این تصور ناشی از تجربیاتی است که افراد از دوره های آموزشی که گذرانده اند و کسب کرده اند.

در این مقاله به بررسی شیوه های مدرن آموزش زبان انگلیسی پرداخته می شود و به این سوال که کدام سیستم آموزشی در ایران بهترین متد را اجرا کرده است، - پاسخ  داده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان اول، با وجود اینکه فراگیری زبان انگلیسی در اکثر کشورهای دنیا یکی از مرسوم ترین موارد سیستم آموزشی دولتی است در ایران، بار اصلی این مقوله به دوش موسسات خصوصی است.

اما سوال اینجا است که کدام سیستم آموزشی موجود در ایران می تواند بهترین متد آموزشی را به شیوه ای مدرن و کاملا علمی به زبان آموز ارائه دهد.

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده افراد زیادی چه به منظور پیشرفت و ارتقای شغلی خود و همچنین آینده فرزندانشان، چه به منظور مهاجرت یا ادامه تحصیل و اشتغال در خارج از ایران، به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی بیش از پیش پی برده اند.

همین امر است که موجب سرازیر شدن انبوه مردم به سمت مراکز آموزشی زبان انگلیسی شده است.

اما سوال اینجاست که آیا مراکز آموزشی موجود در این حوزه می توانند از پس این حجم از تقاضای روز افزون جامعه بر بیایند یا خیر؟! امروزه راز موفقیت آموزش زبان انگلیسی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نوآوری در شیوه تدریس زبان انگلیسی آموزشگاه ها

لزوم نوآوری در شیوه تدریس زبان انگلیسی آموزشگاه ها