مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 10:452018-08-08بين الملل

آیا آمریکا در روابطش با سعودی ها بازنگری می کند؟


آمریکا در حال حاضر در حال تحکیم روابط خود با هم پیمانانش است بنابراین آیا بحران شکل گرفته میان عربستان و کانادا باعث شتاب آمریکا در افزایش تلاش هایش برای تحکیم دوباره روابط خود با عربستان و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس می شود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، همزمان با افزایش بحران اقتصادی در جهان بحران سیاسی نیز حتی میان نزدیکترین هم پیمانان بالا گرفته است، طوری که نزدیکترین هم پیمانان را به دشمن هم تبدیل کرده است.

در میان این درگیری ها، جنگ تجاری آمریکا با تمام جهان، برخورد بی سابقه بین ترامپ و اروپا و اعمال تحریم های واشنگتن علیه ترکیه باعث مطرح شدن این سوال منطقی می شود که پس چه زمانی نوبت عربستان و دیگر کشورهای عرب حوزه خلیج فارس می شود و این امر چرا تاکنون رخ نداده است؟ اخراج سفیر کانادا از ریاض نشان دهنده تجسم واقعی عمق اختلاف و تفاوت ها بین غرب و کشورهای حوزه خلیج فارس است بلکه اولین جرقه است که می تواند باعث درگیری آمریکا و عربستان شود.

در نظر عامه مردم آمریکا عربستان یک کشور گمراه و سنتی است، کشوری که در آن به همجنس گرایان اجازه تظاهرات نمی دهد، با زنان به مانند برده رفتار می کند و هیچ گونه آزادی سیاسی در آن وجود ندارد و نیمی از مردم آن تروریست هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا آمریکا در روابطش با سعودی ها بازنگری می کند؟

آیا آمریکا در روابطش با سعودی ها بازنگری می کند؟