مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1397 ساعت 13:352018-08-07سياسي

بیانیه اتحادیه اروپا برای مقابله با تحریم های آمریکا برگ برنده ای برای ایران است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیانیه اتحادیه اروپا برای اجرای نسخه به روز شده قوانین مسدودسازی تحریمی برای مقابله با تحریم های آمریکا نسبت به ایران را برگ برنده ای برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: - باید اروپایی ها در عمل ثابت کنند که تمام نواقصی که ترامپ با خروج از برجام ایجاد کرد را می توانند جبران کنند.

ابوالفضل حسن بیگی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بیانیه اتحادیه اروپا برای اجرای نسخه به روز شده قوانین مسدودسازی تحریمی برای مقابله با تحریم های آمریکا علیه ایران، گفت: این بیانیه برگ برنده ای برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود ولی اروپایی ها باید در عمل همه چیز را ثابت کنند، بدان معنا که تمام نواقصی که با خروج آمریکا از برجام ایجاد شده را جبران نموده تا ایران ضرر نکند.

وی با بیان اینکه این بیانیه اقدام صریح علیه اقدامات ترامپ است، گفت: اروپایی ها نگرانند که ایران از برجام خارج شود که اگر این اتفاق بیفتد صحنه منطقه و بین الملل شرایط دیگری خواهد داشت به همین دلیل حتی کانادایی ها که اقتصادشان وابسته به آمریکاست و دست شان زیر ساتور آمریکا قرار دارد هم از این بیانیه حمایت کردند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه اروپایی ها خیلی جدی با موضوع خروج آمریکا از برجام برخورد کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه اتحادیه اروپا برای مقابله با تحریم های آمریکا برگ برنده ای برای ایران است

بیانیه اتحادیه اروپا برای مقابله با تحریم های آمریکا برگ برنده ای برای ایران است