مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1397 ساعت 09:552018-08-06اقتصادي

حال صنعت چرم در خراسان رضوی


خراسان رضوی از قطب های بزرگ و مهم کشور در تولید چرم به شمار می رود که در استان برخی واحدهای تولیدی چرم در این صنعت با فعالیت در بازارهای جهانی و داخلی از برندهای مطرح کشور در این عرصه محسوب می شوند.

- وحیده مجیدی فر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تولیدات صنعت چرم خراسان رضوی اظهار کرد: استان ما به عنوان قطب های اصلی تولید چرم سبک شناخته می شود، در حال حاضر در کشور 13 واحد صنعتی با ظرفیت تولید 34.

5 میلیون فوت مربع چرم سبک و 3 میلیون فوت مربع چرم سنگین مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به میزان اشتغال در چرم شهر مشهد ادامه داد: حدود 700 نفر در حال فعالیت بوده که در شرایط فعلی اقتصادی کشور با ظرفیتی در حدود 30 درصد ظرفیت اسمی مشغول به فعالیت هستند.

کارشناس صنایع نساجی و پوشاک سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در زمینه مصنوعات چرمی تصریح کرد: دو واحد بزرگ صنعتی دارای برند در زمینه مصنوعات چرمی نیز در استان مشغول به فعالیت هستند، یک واحد تولیدکننده کل زنجیره چرم از ابتدا تا پایان (چرم مشهد) و واحد صنعتی دیگر نیز تولیدکننده مصنوعات چرمی(چرمیران) بوده که در شهرک چرم شهر مشغول به فعالیت هستند.

مجیدی فر با اشاره به میزان تولید کفش در استان عنوان کرد: بر اساس اطلاعات انجمن تولیدکنندگان کفش مشهد، خراسان رضوی به عنوان یکی از مراکز بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال صنعت چرم در خراسان رضوی

حال صنعت چرم در خراسان رضوی