مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 14:512018-08-05سياسي

آذربایجان در خط دشمن نخواهد بود اما منتقد جدی اوضاع اقتصادی کشور است


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: دشمن تلاش می کند مردم را تحریک کند، اما مردم آذربایجان با بصیرت برخورد کردند، اما این به این معنا نیست مردم استان مشکل گرانی و معیشتی، - بیکاری و فساد ندارند و خواهان اقدامات جدی از سوی دولتمردان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم پیش از ظهر امروز در همایش بین المللی تبریز و انقلاب مشروطه ایران در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اظهار کرد: انقلاب مشروطه بزرگترین واقعه ای بود که در تاریخ ایران روی داد و بالاترین تحول را در شأن سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران به وجود آورد.

وی افزود: نهضت مشروطیت دفتر کهنه حکومت را در هم پیچید و استبداد را که از اول خلقت تا آن زمان فرمانروایی می کرد، واژگون کرد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: نهضت مشروطه اولین انقلاب مشروعه با الهام گرفتن از آموزه های دینی بود که رهبران این انقلاب، علما و فقهای شیعه بودند که طبیعت استبداد را به خوبی شناخته و برای تنبیه برخی افراد دست به قیام زدند.

آل هاشم بیان کرد: نهضت مشروطیت، انقلاب بزرگی بود که نقطه آغاز آن تحریم تنباکو بود و افراد زیادی قبل از آن سر به دار دادند تا ایرانی و ایرانی سرسپرده احدی از اجانب نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان در خط دشمن نخواهد بود اما منتقد جدی اوضاع اقتصادی کشور است

آذربایجان در خط دشمن نخواهد بود اما منتقد جدی اوضاع اقتصادی کشور است