مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 02:262018-08-04سياسي

پاسخ دختر کامران دانشجو به ادعای محمد صادقی


یکی از نمایندگان مجلس طی اظهاراتی بورسیه فرزند وزیر علوم دولت دهم را غیرقانونی خواند و تاکید کرد که این اقدام در اواخر دولت صورت پذیرفته است، - در پی این اظهارات فرزند کامران دانشجو طی نامه ای به ابهامات پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، داستان پر پیچ و خم و تلخ بورسیه ها از روز چهارم خردادماه سال 93 آغاز شد، آن زمان که مجتبی صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان کشور در نشستی خبری از 3 هزار بورسیه غیرقانونی در دولت دهم خبر داد و تأکید کرد که ردپای آقازاده ها در این بورسیه ها دیده می شود.

هر چند که بعد از چند روز وزارت علوم از دانشجویان بورسیه عذرخواهی کرد اما این داستان همچنان با فراز و فرودهایی در جریان است.

براساس این گزارش، محمود صادقی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر طی مصاحبه ای با زدن نیشتری مجدد به این قائله، تاکید کرد که بورسیه دختر وزیر علوم دولت دهم در آخرین روز های فعالیت این دولت با شتاب تایید شده و با اصرار وی بر استخدام به عنوان عضو هیات علمی، رییس دانشگاه تربیت مدرس احضار و تهدید می شود که در صورت استنکاف، حکم انفصال از خدمتش صادر می شود.

وی در ادامه این مصاحبه با بیان اینکه 5 نفر از دانشجویان بورسیه دانشگاه تربیت مدرس به تازگی از محاکم مربوطه حکم عضویت در هیات علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ دختر کامران دانشجو به ادعای محمد صادقی

پاسخ دختر کامران دانشجو به ادعای محمد صادقی