مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1397 ساعت 21:312018-08-04ورزشي

می توان از گلف برای توسعه روابط دیپلماتیک استفاده کرد


از رشته ورزشی گلف برای توسعه روابط دیپلماتیک می توان استفاده کرد.

- بهروز منتقمی امروز در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان البرز در کرج، گفت: طی هفته گذشته جلسات متعددی با اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد و مقرر گردید تا در راستای پیشرفت ورزش گلف در این استان تمام قد فعالیت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: استان البرز به دلیل نزدیکی به پایتخت و استفاده از این امتیاز، باید تغییر و تحولاتی را در این رشته ورزشی حاصل کند چراکه از این ورزش برای توسعه روابط دیپلماتیک می توان استفاده کرد.

وی افزود: استان البرز در میان سایر استان های کشور وضعیت قابل قبولی را در رشته گلف دارد و جزوه استان های موفق به شمار می آید.

رییس فدراسیون گلف، بیان کرد: استان البرز جزو چهار استان برتر کشور در این رشته به شمار می آید و از هماهنگی خوبی میان هیأت گلف و اداره ورزش و جوانان برخوردار است و باید از این امکانات نهایت بهره برداری را بنماید.

منتقمی یادآور شد: بستر فعالیت و پیشرفت گلف در استان البرز محیا است و خانواده ها با حضور خود در این رشته ورزشی می توانند به توسعه روزافزون آن کمک شایانی کنند، همچنین برای فعالیت بیشتر در این حوزه می توان از آموزش وپرورش کمک گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان از گلف برای توسعه روابط دیپلماتیک استفاده کرد

می توان از گلف برای توسعه روابط دیپلماتیک استفاده کرد