مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 ساعت 13:052018-08-01بين الملل

درخواست آلمان از دادگاه آمریکا برای رد شکایت مردم نامیبیا از برلین


یک وکیل به نمایندگی از دولت آلمان از یک قاضی آمریکایی خواست شکایت قومیت هایی در نامیبیا از برلین به دلیل دست داشتن در نسل کشی و توقیف اموال این مردم در زمانی که بیش از 100 سال بیش این کشور مستعمره آلمان بود را رد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این وکیل به نام جفری هریس، نزد لورا تیلور سواین، قاضی آمریکایی در منهتن استدلال کرد که دادگاه های آمریکا اختیار قضایی بر سر این مناقشه را ندارند چراکه اولا آلمان اکنون وضعیت یک کشور مستقل را داشته و دادگاه ها نیز از دکترین قانونی درخصوص عدم تصمیم گیری درباره مسائل صرفا سیاسی تبعیت می کنند.

او با اشاره به آلمان و نامیبیا گفت: شما باید از این پرونده بر طبق دکترین مربوط به مسائل سیاسی کنار بکشید و بگذارید که مذاکرات دوجانبه میان این دو کشور مستقل انجام شود.

در عین حال کنت مک کالیون که وکالت رهبران دو گروه قومی موسوم به "هررو" و "ناما" در نامیبیا را به همراه سازمان هایی که مطرح کننده این شکایت هستند به عهده دارد، گفت: اینکه آلمان کشور مستقل محسوب می شود باعث مصونیت آن در مقابل شکایت نمی شود چون نسل کشی به نوعی زیرپا گذاشتن قوانین بین المللی محسوب می شود.

این نسل کشی که آلمان آن را تصدیق کرده از سال 1904 تا 1908 هنگامی که نامیبیا یک مستعمره آلمان بوده و از آن با اسم "


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آلمان از دادگاه آمریکا برای رد شکایت مردم نامیبیا از برلین

درخواست آلمان از دادگاه آمریکا برای رد شکایت مردم نامیبیا از برلین