مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1397 ساعت 10:552018-07-31سياسي

طرح روسیه برای آوارگان سوری در انتظار پاسخ آمریکا/هیئت روسی دوباره به لبنان می رود


مسؤولان لبنانی تاکید کردند، بیشتر نکات کلیدی موجود در طرح روسیه برای بازگشت آوارگان سوری از لبنان، نیازمند پاسخ آمریکا و کشورهای اروپایی است که مسکو پیشتر جزییات طرح را به آنها اطلاع داده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الحیاه، همچنین مسکو در پایان نشست هایی که پنج شنبه گذشته در بیروت برگزار شد، به بیروت اعلام کرد که با پاسخ های خود به سوال های مطرح شده از سوی لبنان دوباره به این کشور بازمی گردد.

در نشست الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در مذاکرات سوریه و هیئت همراهش با سعد حریری، نخست وزیر لبنان به همراه سایر وزرا و مشاورانش سوالاتی درباره این طرح مطرح شده بود.

در آن نشست طولانی حریری و سایر مسؤولان لبنانی با طرف روس، اقدامات عملی و جزییات تحقیقات وزارت دفاع روسیه را بررسی کردند.

تعدادی از شرکت کنندگان در نشست با حریری به روزنامه الحیاه گفتند، نشستی که نمایندگان کشورهای ضامن مذاکرات آستانه روز دوشنبه در سوچی داشتند، یکی از ایستگاه هایی است به سوال های مطرح شده بر مسکو درباره طرح بازگشت پاسخ خواهد داد و در انتظار پاسخ آمریکا و کشورهای اروپایی است.

مسؤولانی که در نشست بررسی طرح یاد شده با لاورنتیف و افسران وزارت دفاع روسیه مشارکت داشتند، گفتند، پس از آنکه ولادیمیر پوتین، رییس ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح روسیه برای آوارگان سوری در انتظار پاسخ آمریکا/هیئت روسی دوباره به لبنان می رود

طرح روسیه برای آوارگان سوری در انتظار پاسخ آمریکا/هیئت روسی دوباره به لبنان می رود