مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1397 ساعت 14:172018-07-30اقتصادي

اپلیکیشنی آسان و به صرفه برای سرویس خودرو با خدمات کاربوی در منزل معرفی شد


کارواش سبز با استفاده از مواد نانو و بدون آب خدمت رسانی می کند و حدود 8 ماه  نیز استارت آپ بوده است .

- سبحان یزدجردی مدیر فنی کارواش سبز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص این اپلیکشن گفت: شرکت صنعت نوآوران سام آریا تحت عنوان برند "کاربوی" با بهره گیری از نیروهای مجرب و در استخدام شرکت، به منظور ارائه ی انواع خدمات آنلاین خودرو در سطح شهر تهران تاسیس گردیده است.

وی در خصوص خدمات این شرکت اظهار کرد: کاربوی، خدمات سرویس های دوره ای خودرو و کارواش سبز را مطمئ ن و راحت انجام می دهد و متخصصان حرفه ای سرویس های دوره ای و کارواش مسئول تمیزی خودرو افراد هستند .

یزدجری در ادامه بیان کرد : با مراجعه به نرم افزار و یا وب سایت کاربوی، زمان، مکان و نوع سرویسی که مدنظر است انتخاب می شود و کاربوی در اولین فرصت نسبت به انجام سرویس مورد نظر در خانه، محل کار و یا هر مکان دیگری که شما مشخص شود حضور می یابد .

وی افزود : وسایل و تجهیزات به بهترین شکل ممکن توسط تیم مهندسی کاربوی طراحی شده اند تا با امکانات کامل در محل شما انتخاب شده حضور یابند .

مدیر فنی اپلیکشن گفت : کارواش سبز با استفاده از مواد نانو و بدون آب خدمت رسانی می کند و حدود 8 ماه نیز استارت آپ بوده است و تاکنون استقبال خوبی از این طرح شده و مهم ترین خدمت کارواش سبز ( عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشنی آسان و به صرفه برای سرویس خودرو با خدمات کاربوی در منزل معرفی شد

اپلیکیشنی آسان و به صرفه برای سرویس خودرو با خدمات کاربوی در منزل معرفی شد