مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 22:462018-07-29بين الملل

السیسی: علیه اخوان المسلمین توطئه ای نکرده ایم


رییس جمهور مصر با بیان اینکه مردم مصر برای به دست آوردن ثبات و امنیت هزینه های زیادی داده اند، هرگونه توطئه علیه دولت سابق اخوان المسلمین را رد کرده است.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر روز یکشنبه در نشستی در دانشگاه قاهره با عنوان از رییس جمهور بپرس اعلام کرد که ما بی رحمانه با تروریسم مقابله می کنیم و در این مسیر هیچ گونه ارتباط و یا مصالحه ای را در نظر نخواهیم گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری المصریون، السیسی در این نشست هرگونه توطئه دولت کنونی علیه دولت سابق را رد و تاکید کرد که هیچ نوع توطئه ای علیه دولت سابق نکرده ایم و حرکت ارتش فقط مطابق با خواسته های مردم بود.

السیسی گفت: به خدا قسم، ارتش هیچ توطئه ای علیه دولت سابق(اخوان) نکرده و ما از سه ماه اول سال 2013 می دانستیم که دولت وارد تونل تاریک و گمراه کننده ای شده بود.

او با اشاره به صدور بیانیه ارتش مصر قبل از 30 ژوئن سال 2013 اعلام کرد که این بیانیه برای این صادر شده بود که همگان برای حل بحران مصر شرکت کنند، قبل از آنکه کشور وارد تونل گمراه کننده ای و تاریکی شود.

مهمترین لحظه زندگی نظامی السیسی، سوم جولای 2013 بود که محمد مرسی همان کسی که وی را به عنوان وزیر دفاع برگزیده بود، از مقام خود عزل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السیسی: علیه اخوان المسلمین توطئه ای نکرده ایم

السیسی: علیه اخوان المسلمین توطئه ای نکرده ایم